Onviz məhsullarına zəmanət

Onviz məhsullarına zəmanət xidməti və istismarı qaydaları

Bu qaydalar Onviz məhsulları üçün zəmanət xidmətinin şərtlərini, tərəflərin hüquq və vəzifələrini, zəmanət işlərinə baxılma qaydasını müəyyən edir. Zəmanət öhdəlikləri müəyyən edilmiş müddətlərdə etibarlıdır və yalnız istehsalçının təqsiri üzündən yaranan qüsurlara şamil edilir.


1. ÜMUMİ ZƏMANƏT ŞƏRTLƏRİ

1.1. Zəmanət təlimatlarda göstərilən əməliyyat şərtlərinə uyğun olaraq verilir.
1.2. Zəmanət materiallarda və montajda istehsal qüsurlarını əhatə edir.
1.3. Zəmanət müddəti məhsulun alındığı tarixdən hesablanır.
1.4. Zəmanət təmiri yalnız zəmanət talonu və alış qəbzi ilə həyata keçirilir.
1.5. Zəmanət yalnız istehsalçının tövsiyələrinə əməl edildikdə etibarlıdır.

2. ZƏMANƏT ÖHDƏLİKLƏRİ

Məhsulların kateqoriyası

 

Zəmanət müddəti 

Zəmanətə daxildir

Zəmanətə daxil deyil

Əməliyyat qaydaları 

Elektrikli karnizlər 


• Sürüşən, rulon, Roma elektrik karnizləri, üfüqi / şaquli jalüzlər, Lift sistemi

10 il 

• Material və istehsal qüsurları (çatlar, korroziya, mexanizm nasazlığı). 

• Mühərrikin nasazlıqları (akkumulyatorla işləyən istisna olmaqla). 

• İstehsal qüsurları səbəbindən sistem nasazlığı 

– Səhv quraşdırma: istehsalçının təlimatlarını pozaraq karnizin quraşdırılmasına, o cümlədən, lakin məhdudlaşdırılmadan, səhv bərkidmə və ya uyğun olmayan bərkidici elementlərin istifadəsi hallarına zəmanət tətbiq edilmir;

– İstismar şərtlərinin pozulması: Müvafiq mühafizə olmadan yüksək rütubətli otaqlarda istismarda istehsalçının nəzərdə tutmadığı şəraitdə karnizin istifadəsi hallarında daxil olmaqla zəmanət qüvvədə deyil;

– Mexaniki zədələnmə: Zərbələr, yıxılmalar və ya səliqəsiz istifadəsi nəticəsində yaranan digər fiziki təsirlər nəticəsində zədələnmiş cihazlara zəmanət xidməti göstərilmir;

– Enerji təchizatı ilə bağlı problemlər: Zəmanət düzgün olmayan elektrik bağlantısı, qeyri-standart enerji mənbələrindən istifadə və ya güc artımı nəticəsində yaranan zərərləri əhatə etmir;

– Uyğun olmayan aksesuarların istifadəsi: Sistemə zərər verə bilən və ya onun funksionallığını poza bilən üçüncü tərəfin və ya uyğun gəlməyən aksesuarların istifadəsi zəmanəti ləğv edəcək;

– Xarici amillərin təsiri: Suya, kimyəvi maddələrə və ya digər aqressiv mühitlərə məruz qalma nəticəsində yaranan zərər zəmanətə daxil deyil;

– Dizaynda dəyişikliklər: İstehsalçının əvvəlcədən razılığı olmadan karnizin dizaynında edilən dəyişikliklər və ya dəyişikliklər zəmanəti ləğv edəcək;

– Məhsulun açılması: İstehsalçının icazəsi olmadan cihazın icazəsiz açılması və ya təmiri nəticəsində yaranan zədə zəmanətlə təmir olunmur;

– Zəmanət müddəti bitdikdən sonra texniki nasazlıqlar: Zəmanət müddəti bitdikdən sonra yaranan bütün problemlər və nasazlıqlar zəmanət xidmətinə aid edilmir.

- İstehlak materiallarının təbii aşınmasına, istismar zamanı baş vermiş mexaniki zədələrə (cızıqlar, sürtünmələr, çatlar, əyilmələr, çirklənmələr.) görə.

- Ağırlığı saxlamaq, 

- Nəmdən qorumaq, 

- Tozdan təmizləmək, 

- Təlimatlara uyğun istifadə etmək

Bayır sistemləri


Markizalar ( açıq tipli/ qapalı tipli),

Bayır perqolalar, Zip-sistemləri

3 il 

Çərçivənin, mexanizmlərin qüsurları, düzgün istismar zamanı korroziya

• Parçanın zədələnməsi (yanıqlar, yırtıqlar, çirklənmə). 

• Qar/külək yüklərinə görə deformasiya. 

• UV şüalarının təsiri altında bərkidicilərin və elementlərin aşınması. 

• İcazə verilən temperatur diapazonundan kənarda işləmə nəticəsində yaranan pozuntular (məsələn, -5°C-də parçanın çatlaması və ya +60°C-də plastikin deformasiyası.  


Zədələnmə aşağıdakı səbəblərə görə baş verərsə zəmanət etibarsız sayılır: 

• -1°C-dən aşağı və ya +50°C-dən yuxarı temperaturda işləmə. 

• Mövsümi tövsiyələrə məhəl qoymamaq (məsələn, struktur üzərində qar saxlamaq). 

• Əlavə qorunma olmadan ekstremal iqlim zonalarda istifadəsi.

 




3. ZƏMANƏTİN ETİBARSIZ OLDUĞU SƏRTlƏRİ

3.1. Zəmanət aşağıdakı hallarda etibarsızdır:
  • Alış qəbzin və ya zəmanət talonun olmadığı halda.
  • Seriya nömrəsinin zədələnməsi və ya silinməsi.
  • Müstəqil təmir vəya məhsulun dizaynında dəyişikliklər.
  • İstifadə qaydalarının pozulması ( həddindən artıq yüklənmə ,səhv saxlama şəraiti , rütubətin təsiri, mexaniki zədələnmə).
  • Məhsulun tövsiyə olunan temperatur diapazonlarından kənarda istifadəsi.
  • Rəsmi sənədlərlə təsdiqlənmiş fors-major halların (yanğın,sel, qasırğa və s.) təsiri.

4. ZƏMANƏT HALI ÜZRƏ MÜRACIƏT QAYDASI

4.1. Zəmanətin əhatə etdiyi qüsur aşkar edildikdə, Alıcı aşağıdakı sənədləri təqdim etməklə Satıcının xidmət (Servis) mərkəzinə müraciət etməlidir:
  • Orijinal alış qəbzi və zəmanət talonu.
  • Nasazlığın təsviri.
  • Məhsulun seriya nömrəsi (əgər varsa).
Zəmanət üzrə müraciətin proseduru:
  • Xidmət (Servis) mərkəzinin əlaqələri (telefonu,e-poçtun ünvanı ,ünvanı).
  • Rəsmi sayt vasitəsilə onlayn müraciət etmək imkanı.
“Zəmanət halı təsdiqləndikdən sonra məhsulun təmiri vəya dəyişdirilməsi 45 təqvim günü ərzində həyata keçirilir.”.

4.2. Satıcı müraciəti ərizənin təqdim edildiyi gündən 14 iş günü ərzində nəzərdən keçirir.
4.3. Zəmanət halı təsdiqləndikdə Satıcı malın pulsuz təmirini və ya dəyişdirilməsini həyata keçirir.
4.4. Qüsur zəmanət halına uyğun deyilsə , Satıcı təmirin Alıcının hesabına edilməsinin təklif edir.
4.5. Xidmət ( Servis ) mərkəzinin qərarı ilə razılaşmadıqda Alıcı Satıcının hesabına müstəqil ekspertiza tələb etmək hüququna malikdir.Ekspertizanın nəticələri qərarın yenidən baxılması üçün əsasdır.

5. YEKUN MÜDDƏALAR

5.1. Bu qaydalar məhsulun bütün zəmanət müddəti ərzində qüvvədədir.
5.2. Alıcı ilə Satıcı arasında mübahisə yaranarsa, tərəflər fikir ayrılıqlarını danışıqlar yolu ilə həll etməyi öhdələrinə götürürlər.
5.3. Zəmanət müddəti başa çatdıqdan sonra Alıcı ödənişli təmir və ya məhsulun utilizasiya ilə bağlı tövsiyələr almaq üçün xidmət ( servis ) mərkəzinə müraciət edə bilər.
5.4. Zəmanət şərtlərinə edilən dəyişikliklər rəsmi Onviz saytında dərc olunur. Qaydaların cari versiyası həmişə linkdə mövcuddur: https://elektrokarniz.az/guarantee.php

Malların Rusiya Federasiyasından kənarda satışı halında, zəmanət yerli qaydalarla tənzimlənir

whatsapp